Tuesday, July 8, 2008

Merepek apa aku nie...

Ehem..dah lama tak menulis kat blog aku.. kekeringan idea melanda. satu aja masalah aku...pengisian dan tajuk yang aku nak tumpukan dalam blog aku ni. Nak kena kaji semula nampaknya. Setakat ni aku rasa agak ceramuk sikit. Nak bicara bab politik..bukan bidang aku. (wei negara dah jadi huru-hara pasal politik kotor). Bab sukan, boleh la nak bagi komen, kritik dan pendapat. Bab cinta-cinta, serah kat orang lain la..aku tak pandai bab ni (tapi nak rasa bercinta jugak)..Bab masakan dan petua..ahaks kena rajin bertanya orang2 lama n pompuan..Bab agama..mungkin boleh ambik skit2 dari majalah la. salah bicara buruk padahnya...senang cerita aku campur aduk je la semua ni.. ceramuk pun ceramuklah!! Maaf r aku tak promote secara terang-terangan blog aku nie sebab aku rasa banyak benda yang nak kena belajar lagi. Tapi yang mane dah masuk blog aku, terima kasih aku ucapkan..
http://madeintaiping.blogspot.com

No comments: