Saturday, July 26, 2008

Hari ke-11

Jumaat. Ah Chung selalu kata team aku ni lambat. Padahal aku rasa kami buat cepat sangat..
Jadi hari ni buat kerja dekat Dewan Besar. Kami tekad buat selaju yang boleh. Dengan semangat yang berkobar2 pemasangan konduit sebanyak 12 point siap dengan cepat. Tinggal nak saddler dengan tarik wayar je.. Aku pikir lepas solat Jumaat leh siap la semua ni. Tapi tengah aku dok saddler datang pulak kontraktor bahagian pemasangan bumbung bagitau yang kerangka bumbung dewan tu nak dibuka balik sebab silap pasang. Hadoi!!! Buang karan betoi la.. Nak salah sapa pun aku tak tau. Ah Chung? Zul? Salah kontraktor tu kot nooo.. Konduit yang kami pasang tu dibiarkan saja..pandai2 la depa bukak nnt.

Bergerak pulak kami ke bangunan pentadbiran tapi di ground floor je. Kami kena tebuk lubang kat trunking, kemudian masukkan fleksibel konduit dalam trunking tu. Kerja ni seorang buat pun boleh tapi dibuat 3-4 orang. Jadi hari ni jadi boring sebab takde kerja sangat nak buat...banyak melepak je.

No comments: