Saturday, July 26, 2008

Hari Ke-6

Sabtu. Tugas aku untuk hari ni ialah saddler( ikat) konduit yang mana ni tugas Gobi dengan Epoi. Aiseh, banyak lagi rupanya, konduit yang diorang tak ikat. Pandai je si gobi ni, tempat yang susah2 pulak tu yang dia tinggal. Hari ni Gobi x join team sebab kena buat kerja dengan team Bangla dia. Aku minta epoi tolong aku passing kabel suis untuk hand drill je supaya senang aku bergerak. Barang2 saddler, clip dan skru aku bawak dalam beg yang disangkut kat badan aku. Zul dengan yang lain teruskan dengan wiring diorang. Disebabkan team kami ni lembap sangat, Ah Ting datang jenguk dan tolong terangkan dekat Zul cara yang sepatutnya wiring dibuat.(penyelia pun kena diajar..susah r camni). Pastu Ah Hoi join team kami buat wiring. Aku tengok Ah Hoi lagi cekap dari Zul walaupun dia takda lesen PW4...Firdaus pun dah mula tunjuk skil wiring dia hari ni..

No comments: