Saturday, July 19, 2008

Hari Kedua

Tugasan yang diberi oleh Ah Chung macam yg semalam..pasang bracket. tapi aku buat sekejap je pasal aku nak pecahkan lantai konkrit untuk ruang nak tanam konduit. First time aku guna hacker bergegar tangan nak tahan getaran..dah lama sikit baru boleh kontrol dengan jayanya. Kerja aku habis awal pastu pergi la tolong depa pasang bracket pulak tapi aku banyak tolong tengok2 kan aje sebab diorang dah ramai. Tapi itu bangla cakap "Duduk diam, tak mau. Jalan2 buat apa kerja pun boleh. Problem, bos marah. No good"hehe tergelak aku. Aku pun sodok la sisa konkrit yang yang aku pecahkan tadi. kumpul satu tempat. Kerja aku habis awal jugak. Cari lagi la kerja lain..kutip2 sampah, sodok air bertakung, kacau bangla n keluar masuk stor.

Tengah aku buat kerja yang datang la 2 orang jurutera Kamal Bina tanya kat Epoi psal kad insuran CIDB. Epoi salah dengar, dia bagitau pulak kat jurutera tu" Kad CIMB? kad bank ka? Xdala bang. Kad Bank Islam saya ada la" tergelak depa kat situ..

Hari ni kerja pun mudah lagi, cuma letih dok hentak konkrit tadi la. sambung esok pulak.

No comments: