Sunday, April 24, 2011

Misi 5 minggu- Hari ke-20

Apa perkembangan misi 5 minggu aku ni???..Hari ni dah masuk hari yang ke-21 bersamaan pada tarikh 24 April 2011. Kalau sebelum ni pada hari ke-10 berat badan yang dicatatkan ialah 87.5 kg..selepas 10 hari kemudian iaitu semalam (hari ke-20) , tau x berapa??? lebih kurang 86 kg..caye x? jgn percaya lg..hehe

Sebenarnya pada hari ke-18 aku dah timbang..berat 87 kg..ahaks x menepati jadual (geram2)..sepatutnya dalam lingkungan 86.52 kg..(mgu ni aku byk mkn goreng2..air pun manis2 je..haha) Tapi mungkin disebabkan malam ke-19 aku main badminton 2 jam dgn budak2 Haji Hanafi RTM, aku dah hilang byk kalori kot. Minuman greenfit yg aku beli pun membantu gak untuk selesaikan masalah ketidaktentuan usus gua untuk melakukan pergerakan keluar bhn kumbahan so takde la berat taik..haha.kalau nak beli tanya kawan aku la si Adda (klik nama dia).

Tu pasal la timbang kat IKEA (pehal lak IKEA kan?) semalam nampak 86 kg. Lepas ni mmg kena cari yg elektronik punya penimbang..asyik main agak2 je x best la kan.

Sekarang ade masa lebih kurang 15 hari lagi untuk turunkan lagi 2 kg..tapi rase2 macam boleh lebih sikit..aku up target lg 1kg la cmni..jadi 3 kg dlm masa 15 hari.. Kalau Kevin Zahri dengar ni memang dia syok punya..ahaks.

Kevin Zahri follow-up aku kot..korang ade?



No comments: