Sunday, August 17, 2008

Hari ke19 & 20

Haiyo dah lame tak tulis..pendek kan crite skit..
Isnin(19). UNtuk hari ni kna buat GI lagi..Feed up aku.. Bangla punya kerja ni tapi dia bagi mcm2 alasan tak nak buat..
"Sini no partition lagi, susah. Kita tak tau mana point. Nanti bos marah"
Hotak dia la..dalam pelan bangunan dah siap lukis..Itu pun tak reti nak bajet ke..Aku tau dia tak mau buat sebab kena ikat GI di bahagian bawah lantai tingkat 2, bukan kat tepi dinding..

Akhirnya tugas yang sukar itu diserahkan kpd kami 2 org(aku n syafik).. susah nak mampus..dah la tinggi..GI berat lak tu... lagi masalah bila trip takleh nak masuk soket..huuu..
Zul kerja separuh aja tapi nasib baik ada firdaus. Ringan skit masalah.

Selasa(20)
Pagi2 lagi aku dah naik bengang dengan Ah Chong.. Dia bagitau kat zul yang kami langsung tak wat kerja semalam.. shit!!! Buta!! aku takleh langsung pandang muka Ah Chong hari tu..panas je hati aku.. kerja smlm disambung dengan penuh kebencian.

No comments: