Sunday, October 18, 2009

1 Malaysia Kini Di Perak

1 Malaysia dtg ke Perak...dah ada masuk ke TV pn orang2 Ipoh..seronok le kome..
hari ni ada senamrobik..PM ada ke tak aku tak tau la.
suruh turun ke Stadium pukul 6.30 pagi..awai gila..senamrobik pukul 8 pagi la baru la best.
tp sekarang ni masih lagi hujan. Rasa2 tak jadi senamrobik pagi ni..
sambung tido la nampaknya..haha..
dah la tak tido dok asyik melukis litar dari tgh mlm td sampai la skrg.

Hari nk buat borang senarai nama pelajar politeknik yg hadir ke program 1 Malaysia pada malamnya pulak. tgk dlm tentatif, Rais Yatim ada, PM Najib pun ada, MB Zambry pn ada..
heii...orang2 besar belaka..aku orang kecil. Targetnye bape ribu ntah akan hadir ke sana..
hurm xpayah nk pikior2 la..aku cuma jaga pendaftaran aje la.. Ku malas nk sertai dalam pelancaran tu. Banyak lagi keja lain yg boleh aku buat..contohnya..hehe..jamuan di rumah YDP JPP..sambung kerja2 tertangguh n baca nota2 sbb ujian dh mula mgu depan..
1 Malaysia idea PM Najib. Bagi aku Malaysia sampai bila2 pun tetap 1..takkan ada kembar..rakyatnya tetap harmoni..
Yang utama Perak no 1!!! Jayakan hasrat FPN!! haha..lagu perak no1 ingat x?
huuuu sejuknye..awan teruskanlah titis air hujan..-1 orang saploh hinggit.

No comments: